Zahtjevi za izdavanje kID-a od 1. lipnja 2021. g. se predaju u AKD RA uredu, Kranjčevićeva 5/II. kat

Obavještavamo Vas da aktivni članovi upisani u Imenik ovlaštenih arhitekata, Imenik inženjera gradilišta, Imenik krajobraznih arhitekata, Imenik stranih ovlaštenih osoba i Evidenciju osoba kojima je izdana potvrda za privremeno i povremeno obavljanje poslova koji još nisu podnijeli Zahtjev za izdavanje kID-a (komorske kartice za digitalno potpisivanje dokumenta) isti

od 1. lipnja 2021. godine predaju u Agenciji za komercijalnu djelatnost proizvodno, uslužno i trgovačko d.o.o., AKD RA ured, Kranjčevićeva 5/II. kat na sljedeći način:

  • osobnim dolaskom u ured i popunjenim Zahtjevom, s važećom osobnom iskaznicom ili putovnicom i  preslikom obje strane osobne iskaznice ili putovnice u boji
  • ukoliko imaju elektroničku osobnu iskaznicu ili digitalni certifikat FINA-e, tj. kvalificirani e-potpis, koji je prema eIDAS Uredbi izjednačen s vlastoručnim potpisom, i jamči izvornost i integritet potpisanog dokumenta, Zahtjev mogu digitalno potpisati i uz presliku osobne iskaznice dostavit na e-mail: pma@akd.hr

AKD će nakon izrade kartice obavijestiti podnositelja zahtjeva te se ona može preuzeti osobno ili će mu biti dostavljena preporučenom poštom.

Napominjemo da se korisnici AKD-ovih usluga, koji žele ili moraju doći na šalter u Kranjčevićevoj 5/II, mogu naručiti za termin u Uredu za javnu ovlast i registraciju preko online aplikacije eRED za rezerviranje termina.
Kroz web aplikaciju možete odabrati i rezervirati svoj termin.

Uz potvrdu termina zaprimit ćete i informaciju o potrebnoj dokumentaciji za određenu uslugu, predviđeno vrijeme trajanja samog procesa, ali i mogućnost odjave termina.
Zaboravite na čekanja u redovima i naručite se „preko eRED-a“!

Preuzmite eRED

 

Opširnije...