Obavijest članovima HKA-a o trajanju osobnih certifikata
Hrvatska komora arhitekata započela je podjelu poslovnih kartica s potpisnim i identifikacijskim certifikatom u rujnu 2019. godine.
Trajanje osobnih certifikata za fizičke osobe je tri godine od dana izdavanja certifikata te stoga pozivamo sve članove da obrate pozornost na datum isteka osobnih certifikata putem Certilia Middleware aplikacije.
S obzirom na to da ne postoji mogućnost produljenja certifikata, te se certifikati koji isteknu nakon datuma isteka neće moći koristiti, svi korisnici koji trebaju nesmetano koristiti certifikate za identifikaciju na e-usluge i za potpisivanje dokumenata trebaju zatražiti nove certifikate na novim karticama. Stare kartice se ne trebaju vraćati u RA ured.
Pozivamo Vas da najkasnije 14 dana prije isteka postojećih certifikata, sukladno Općim pravilima pružanja usluga certificiranja AKD-a, ponovno ispunite Zahtjev za izdavanje osobnih certifikata za fizičke osobe te isti dostavite na e-mail: ra-ured@akd.hr kako bi i nadalje imali pristup sustavu eDozvole.
Zahtjev možete potpisati važećim osobnim potpisnim certifikatom kID karticom ili elektroničkom osobnom iskaznicom. Kako potpisati zahtjev možete vidjeti ovdje!
Troškove izrade novih certifikata slijedom isteka postojećih snosi Komora.
Opširnije o predaji zahtjeva i tehničkim podacima možete vidjeti ovdje.